onsdag 10. februar 2010

Barnehagen

I dag leverte jeg Linnéa i barnehagen klokken 8.00, det var tøft for mammahjertet. Det var en vikar og primærkontakten til Linnéa som forøvrig ikke er så populær i lillegull sine øyner. Nea lige isse XXXX, huff. Hun gråt helt krakilsk og ville bare være med mamma hjem. Etter levering kjente jeg det stakk litt ekstra, men ringte etter en stund og alt gikk bra. Bra og bra, hun sa det gikk greit, gråt litt innimellom. Jeg reiste for å hente henne i 14 tiden, hun så meg ikke så fikk observert henne litt. Virket som hun hadde det ok, men med en gang hun så meg var det hylgrining, he he. Litt morsomt, måtte demonstrere litt mammaen sin. Herlige disse små. Ellers så skrøt barnehagetanten av Linnéa, hun ar så flink til å prate, til tross for at hun ikke er 2 år enda. Det ar kjekt å høre. Ellers er hun veldig delaktig i sang under samlingene. Hun bokstavelig talt ELSKER musikk denne jenta vår. Herlig. Tror nok dette skal gå bra, litt herlig for meg å få litt tid til hus og studier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar