søndag 14. februar 2010

Morsdag, valentines og fastelaven.

I dag har vi 7 års forlovelsesdag, tenk det! I tillegg er det morsdag og fastelaven. Helga har jeg ært alene med Linnéa da BT har vært på guttetur. Det er virkelig når han er borte jeg ser hvor mye jeg savner han, og ikke minst hvor mye han bidrar for at dagene går i hop uten konstant kaos. All min respekt går til alle alenemødre og gressenker rundt i verdens land, det hadde jeg ikke taklet. Er nok en smule bortskjemt, spesiellt med å få sove frempå i helgene. BT er en morgenfugl, der er definitivt IKKE jeg...........gjeeeeeeeeeesp! Nå kommer han snart hjem, så da skal vi reise på hotellet og spise middag. I ettermiddag skal det bakes fastelavensboller med rørte bringebær og krem. Bilde kommer senere. Ha en nydelig dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar