lørdag 27. juni 2009

Henger jeg med?



I går kveld inviterte jeg til jentekveld på terrassen. Vi koste oss med masse god vin å mimret. Gjengen har vært gjennom 5 fødsler og lange ammeperioder, så vi har ikke vært ute sammen på flere år. Klart det da er mye å mimre om......Det var så koselig. Takk jenter!

Jeg anbefaler ikke å gå i helt nye sko, en sommerdag, med godt over 20 grader. Hadde så vondt i beina i dag, etter et flere runder med hoftevrikk og allsang i går. Dette burde jeg selvfølgelig visst! Vi ble aldeles revet med på dansegulvet, revet med av gamle gode hiter fra 90-tallet. Det at beina ble nummne og følelsesløse kjente jeg ikke da. Trolig pga en herlig promille etter et par, tre, fire, fem seks..........kanskje syv glass vin.

Når vi dansa der i vår herlige rus, blant unge våryre 18 åringer, forstod jeg at jeg begynner å bli voksen. Et lite sekund måtte jeg se meg rundt, hvordan danser ungdommen i dag? Hvilke klær går de med på byen? Jo, jeg skjønner at vaffellår og den slags ikke passer i super tighte korte hotpants. MEN hjelpes så herlig å føle seg voksen, trygg og få konsentrere seg om kun en ting: HAVE FUN! Det å ikke bry seg om hva andre syntes, ja det er en deilig følelse.

Det var virkelig herlig med en bytur, håper ikke det blir like lenge til neste gang. Jeg er klar.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar