fredag 31. oktober 2008

Juleforberedelser




Gleder meg noe så innmari til jul i år! Har startet på julegavene, men det ender som regel som alltid. Det blir mest førjulsgaver til meg selv. Kjekt for meg, ikke fullt så kjekt for visakortet. Pengene forsvinner litt vel fort. I løpet av gårsdagen og dagen i dag har jeg shoppa:





  • Ny dress til lille trille


  • 3 ulike leker


  • 1 bitedings


  • 2 skåler og skje fra tommee tippie


  • ulltøy fra joha


  • farsdagsgave


  • ullvotter


  • 4 julegaver=:)


Ellers kjøpte vi nylig bilstol, supplement til kjøkkenet, trommesett fra mapex, 2 sykler. Hjelpe meg, er noen tusenlapper det ja. Ikke rart kontoen er skral om dagen. Jaja, har da fått oss masse fint. Bør nok begynne å bruke litt fornuft, jeg skal jo gå i ulønnet permisjon i 6 mnd. Også i disse finanskrisetider, tiden vil vise hvorhen dette går...........



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar