Må jo kommentere den fine jakken! Den har mammaen til mammas venninne, Henny strikket.


I dag har jeg og mamma vært på lekeplassen. Jeg storkoste meg i det flotte høstværet. Spesiellt godt likte jeg å huske, gråt masse når vi måtte gå. Sovnet som en stein etterpå. Dette var gøy! Nå skal mamma ut å kjøpe en skikkelig god parkdress til meg. Da kan jeg sitte å kose meg i sandkassen!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar